Doğduğun Ev Kaderindir | 32. Bölüm

32 803 görünümler 3,5 Mn
Film ve Animasyon

Doğduğun Ev Kaderindir 32. Bölüm
Mehdi’nin cezaevinden çıkması, dengeleri değiştirecektir. Mehdi, artık içeri girdiği halinden daha güçlü daha nüfuzludur, zira cezaevinde tanıştığı arkadaşı Cengiz’in dışardaki işlerini yürütecektir. Mehdi’nin özgür kalması; Barış ve Zeynep’in ailesinin endişelenmesine yol açar. Acaba Mehdi yine Zeynep konusundaki ısrarını sürdürecek midir? Onun peşine düşecek midir?
Mehdi Zeynep ve ailesine karşı herkesi şaşırtacak hamleler yapsa da yeni edindiği güç ona karşı şüphelerin kuvvetlenmesini sağlar.
Zeynep ve Barış ise, artık Mehdi’nin mahkemesi konusundan nispeten azadedir. Bu konunun gündemlerinde daha az yer almasıyla birlikte; birbirlerine tutumları da değişir; hayattan sadece ikisinin olduğu zamanlar koparırlar…
Doğduğun Ev Kaderindir Kanalına Abone Ol : shorturl.at/doxBI
“GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİ”
İNSAN KADERİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?
“Doğduğun ev kaderinmiş.
Kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş”
Gerçek bir hayat hikayesi!
Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.
#Demetözdemir #İbrahimçelikkol #Enginöztürk #OGM #TV8

YORUMLAR

  1. Emile Khuri
    Emile Khuri
    2 gün önce

    Poor Nuh.......I feel bad for him

  2. Sah senem Koc
    Sah senem Koc
    3 gün önce

    Piyer lotinin nerde olduğunu bilen varmı? Harika bir manzara 😍

  3. Antonia Garcia Padilla
    Antonia Garcia Padilla
    5 gün önce

    Como puedo decir que lO pase en Español como se hace

  4. Zulfiyya Maharramova
    Zulfiyya Maharramova
    7 gün önce

    Şu Mehtinin yeni hali ne?

  5. şeymam kahveci
    şeymam kahveci
    7 gün önce

    Cemile ne kadar gerizekali olmuş ya

  6. Mr. Alihandro
    Mr. Alihandro
    8 gün önce

    Mucize doktorun doktorlarla ilgili olduğu gibi bu dizi de avukatlarla ilgili Zeynep, Barış, Savaş, Özlem

  7. Mr. Alihandro
    Mr. Alihandro
    8 gün önce

    8:30 aklımda deli sorular savaş oradaysa peki sandalye nerede yani bükülüyor mu ki bagaja koysunlar?

  8. Azer Hesenov
    Azer Hesenov
    9 gün önce

    Bu sakineni yonmaq isdiyirem🤬🤬🤬🤬🤬🤬

  9. Sayali Kulieva
    Sayali Kulieva
    9 gün önce

    Bu mehti ne isine bakica ben anlamadim

  10. Kübra E
    Kübra E
    9 gün önce

    Koskoca dizide bi tane aklı başında adam Nuh var ya valla

  11. Sayali Kulieva
    Sayali Kulieva
    10 gün önce

    Cemre hanim sen mehtiden ayrilmak istemiyordun neden evlendi yazik nuhu adam yerine koyan yok

  12. Doruk Kral pro
    Doruk Kral pro
    10 gün önce

    Mehdi gibis

  13. Doruk Kral pro
    Doruk Kral pro
    10 gün önce

    Bende mafya olacak

  14. Ayça Derin
    Ayça Derin
    11 gün önce

    Ya telif ne ya sinirler oldum ya 31. Bölüme bakamadım ya oof

  15. Мистер Самед Пашазаде
    Мистер Самед Пашазаде
    13 gün önce

    Zeyneplerde hava gün Mehtilere karlar yagıyo😀

  16. natu ral
    natu ral
    13 gün önce

    Kurban olurum sana... ne kdr uzucu ...

  17. simge sever
    simge sever
    13 gün önce

    Düğünde dahi saçlarını yapmayan mehti bir parayı görünce saçları dikeldi🤣pek yakında teminatör mehti uzaya gidio sanki adam

  18. simge sever
    simge sever
    14 gün önce

    Barış beyin karizmayıda çizdiler insan yatım var der biner giderler MARTI🤣NEDİR

    1. Rıdvan Sever
      Rıdvan Sever
      13 gün önce

      zeynepin canıda yalıcık çekmiş hemen evini bıraktı

  19. Robert bekirov
    Robert bekirov
    14 gün önce

    Mehdi yakiyooooooooooooooooooo

  20. Ramil Tatar
    Ramil Tatar
    14 gün önce

    Ibrahim Celikol produksiyonu basliyo🔥🔥

  21. Tereza Costa
    Tereza Costa
    16 gün önce

    Ala

  22. Ayhan Bicici
    Ayhan Bicici
    18 gün önce

    Onceden cemileyle nuh u daha çok sehnesi olsun işterdim işmdi işe hızlıca geciyorum nerden nereye be adamım

  23. Deniz Can
    Deniz Can
    19 gün önce

    Zeynep paralari olmadigi icin mehdiye avukatlik yapti, simdi artik adamin parasi var 100 tane avukati vardir. Ne burnunu herseye sokuyon be kadin

  24. nazife sav
    nazife sav
    19 gün önce

    mehdinin bakışları beni sinir ediyo ya

  25. Şahnaz Teymurova
    Şahnaz Teymurova
    19 gün önce

    Kim nə derse desin. Ben Mehdinin Zeyneb aşkına yandığına üzüldüm. Kayb edən Mehdi oldu bu durumda. Adamın düşdüyü duruma bax yaaaa

  26. Mel's
    Mel's
    20 gün önce

    İyice saçmalık olmuş dizi izlemeyeli

  27. Aysegyl Polat
    Aysegyl Polat
    20 gün önce

    Uzun sure bakmadim.neden bakmadigimin farkina vardim

  28. ilo behbud
    ilo behbud
    22 gün önce

    Vefali Dilare qizciğaz..))

  29. ilo behbud
    ilo behbud
    22 gün önce

    Zeynebin elinden girmiş sonuçta...(((

  30. ilo behbud
    ilo behbud
    22 gün önce

    Bu nermin eseb etdi Canavar etdiler Mehmiti sinir oluram off

  31. Hacı Işık
    Hacı Işık
    22 gün önce

    Mehdi Benal'e resmen "ben daha önce fıstıklı baklavanın tadına baktım, daha tulumbaya bakar mıyım" diyor

  32. Hacı Işık
    Hacı Işık
    22 gün önce

    Nuh fişi olsa Cemile'yi iade edecek :)

  33. laylo yapparova
    laylo yapparova
    23 gün önce

    Metevșimde mafiya oldu🤡🤡🤡🤡🤡

  34. laylo yapparova
    laylo yapparova
    23 gün önce

    By Meteni ne surati ya, sevimsiz

  35. laylo yapparova
    laylo yapparova
    23 gün önce

    Mete gijdullah

  36. kejda bako
    kejda bako
    23 gün önce

    10:00

  37. kejda bako
    kejda bako
    23 gün önce

    1:00

  38. kejda bako
    kejda bako
    23 gün önce

    45:00

  39. kejda bako
    kejda bako
    23 gün önce

    3:56

  40. Noila Qodirova
    Noila Qodirova
    24 gün önce

    Ayyy Mehdi sanki hep zenginmiş gibi davranıyor havalı havalı bu ne ya

  41. Ayaz Telek
    Ayaz Telek
    26 gün önce

    Abi mehtinin annesi nerede

  42. Melis Meral Cidacı
    Melis Meral Cidacı
    26 gün önce

    Özlemi hiç sevmiyorum ya Barış ve Zeynep’i rahat bıraksın

  43. Gulnar Memmedova
    Gulnar Memmedova
    26 gün önce

    Cemiləni bogardım

  44. Gozel Gozel
    Gozel Gozel
    27 gün önce

    Так раздражает тон и манера разговора Мехди

  45. Fatma Kaya
    Fatma Kaya
    27 gün önce

    Bu hikâyede bi tek Nuh'a yazık oluyor...

  46. Melike Göymen
    Melike Göymen
    27 gün önce

    Benal bu evde herkes bir süreçten geçiyor diyor benali mehdiyi kendini sayıyor Nuh yok gıcık kadın önceden çok severdim cemileyi şimdi nefret ediyorum.....

  47. Tuğba Kalaycıoğlu
    Tuğba Kalaycıoğlu
    27 gün önce

    Ben o yemekte olsam çocuğum uyumaz vıyakkkk vıyakkkk ağlardı 🙈😂

    1. Fatma Kaya
      Fatma Kaya
      26 gün önce

      Harbiden ya..anası sofraya oturunca ağlamayan bebek var mı 🤔🤷🏻‍♀️

  48. Ahsen Ozan Home
    Ahsen Ozan Home
    28 gün önce

    Bu çok buyuk cengiz abi için bu kadar fedai var madem e adam niye cezaevinde? fedailerinden biri onun yerine suçu üstlenip girseydi madem

  49. MERVE ÖZCAN
    MERVE ÖZCAN
    28 gün önce

    Nuh ve cemile boşanacak ve Nuh-emine sahnesi göreceğiz umarım 🙏

  50. Sescikler
    Sescikler
    29 gün önce

    saclar bı ancda uzadı mehdının

  51. Fayka Fayka
    Fayka Fayka
    Aylar önce

    Mehdinin kisik sesi cemilenin miy miy konuşması iyyy cekilmiyor artik🤢

  52. No one Jj
    No one Jj
    Aylar önce

    bu nasil bir cemile ya?? kormi ne? sinir oluyorum artik ona gercekten ya !

  53. Mehseti Huseynli
    Mehseti Huseynli
    Aylar önce

    Ne olduysa Mehti deri ceketin cikardikdan sonra oldu

  54. III 360Hack III
    III 360Hack III
    Aylar önce

    evet sayın seyirciler başa baş bir yarış izliyoruz başta kızılötesi hemen ardından Kralmehdi ve onun ardından garipnuh. Ve veh! garipnuh depara kalktı sayın seyirciler durun oda ne kralmehdi boş durmuyor sanki ağır ol koçum dermiş gibi garipnuh’un önünü kesdi finişe yaklaştı... inanılmaz kızılötesi hemen soluğunu kesdi sanki bir sakin ol ablam dermiş gibi ve finiş çizgisini kızılötesi birinci olarak geçiyor hemen ardından kralmehdi ve sonrasında garipnuh sonuncu olarak bitiriyor yarışı.

  55. III 360Hack III
    III 360Hack III
    Aylar önce

    NUH: ben bir garip Nuh’um, evde kalmadı Huzurum, varım yoğum çile çekmek, hiçte gülmez şu yüzüm.... bir dırdırcı hatunum var birde Mehdi bradırım var oraya buraya saldırır ki, eksik olmaz hergün derdi. neler çektim ben bu bahtım, karaymış meğer benim yazım, kaldım ayaz soğuna Mehdi oturdu tahtıma. Nuh’um dedi sevdi sandım, kızılötesi değil meğer yılandı, kafama karlar yağdı, kendi başımı meğer yaktım.

    1. Fabiola Lopez
      Fabiola Lopez
      13 gün önce

      Hola

  56. III 360Hack III
    III 360Hack III
    Aylar önce

    Anti Mehdiciler şimdi kesin şunu der bu bölümden ihtibaren: ayy bu Zeynep bu Barışta be buluyor acabaa... paraysa Para, Karizmaysa Karizma Mehdi’de fazlasıyla var.

    1. Gökçe Şencan
      Gökçe Şencan
      Aylar önce

      aynen kardeşim barışı zengin diye seviyoruz (!) yoksa naiflikmiş,anlayışmış, huzurmuş bla bla bunlar hikaye parası var 🤤 gerisi mühim değil (!)

  57. ramon irene muy bonito pero no me sale
    ramon irene muy bonito pero no me sale
    Aylar önce

    Por favor poner la traduccion en español del capitulo 32

  58. Amila Kadusic
    Amila Kadusic
    Aylar önce

    Bariş ve Zeynep çok tatlı

  59. Zeynep Yakti
    Zeynep Yakti
    Aylar önce

    Cemile tam bi moronsun ya. Bi de Benale gece nasıl geçti özlemiş misiniz birbirinizi diyo. Benal malı da hâlâ bekliyo

  60. Derya Elmas
    Derya Elmas
    Aylar önce

    Nuh a uzuldum yaa cemilenin Nasil beyni varsa sanki kardesiyle evli😖😖🤨

  61. aLevii15Queen
    aLevii15Queen
    Aylar önce

    Sanki Cemile nuh ile koc vakit gecirmis, bi de gidip benal e akil veriyor ilk geceniz nasil gecti diyor. Cemile de nuh'a kardesi gibi davraniyo

  62. Мехриноз Хамидова
    Мехриноз Хамидова
    Aylar önce

    Mehtiye piyangodan baba cikdi, masallah.

  63. Nuray Eroglu
    Nuray Eroglu
    Aylar önce

    Mehdinin konusma tarzina ,gicik olan birtek benmiyim,yaa? Bu agirr abi havasini beceremiyor,.

  64. _quenns_
    _quenns_
    Aylar önce

    Harika dizi son bölümleriyle çakma siyah beyaz aşka dönmeye başlamış hele mehtinin tipi de böyle olunca son 2 bölüm den beri aynı siyah beyaz aşk gibi yok kadını eve kitlemeler yok mafyatik hareketler silahlar falan

  65. _quenns_
    _quenns_
    Aylar önce

    Dizide sırrı çözülemeyen bissürü kişi var ya mesela yasemin mehdinin annesi mehdinin diğer erkek çırağı ve ayrıca sultanın evi ve dükkanı sattığı paralar noolur olm ya hiç açıklamadılar iş kurucaz dediler bi ruhsat almayla koca evle dükkanın parası biter mi olm ya

  66. _quenns_
    _quenns_
    Aylar önce

    Ah nuh dertli kekim ne çektin be 30 küsür bölümde

  67. _quenns_
    _quenns_
    Aylar önce

    Cemile beynini eski evde bırakmış heralde

  68. Hyulia Kerim
    Hyulia Kerim
    Aylar önce

    Dizide tek normal insan Nuh,Sultan abla,diger hepsinin kuçuklukten gelen psiholojik problemleri var, geçmişte çocuklukta yaşadiklarindan dolayi.

  69. Eda Yağmur yüreklim
    Eda Yağmur yüreklim
    Aylar önce

    Hapise giresim var zengin olup çıkasım var

  70. Reyna Yesenia Funes Ordoñez
    Reyna Yesenia Funes Ordoñez
    Aylar önce

    Pir favor maxi show los subtitulos en español

  71. Ruxandra Gologan
    Ruxandra Gologan
    Aylar önce

    ⁰llpl0l0pl0

  72. _liam_x
    _liam_x
    Aylar önce

    היי,איך אפשר לראות מתורגם לעברית?

  73. Telma Bejerano
    Telma Bejerano
    Aylar önce

    Si spuestamente el actor principal es el otro. Y este

  74. Telma Bejerano
    Telma Bejerano
    Aylar önce

    No entiendo para nada esta relación.

  75. Ilana Qasanova
    Ilana Qasanova
    Aylar önce

    Sekine Allah senin belani versin ne qeder kinli xainiymiw.Hec Zeynebi fikirlewmir zehlem getmiw

  76. Ilana Qasanova
    Ilana Qasanova
    Aylar önce

    Zavalli Nuh kimlerin icine duwdu😄😄

  77. Alba Simone
    Alba Simone
    Aylar önce

    Lamentablemente la mitad de los capitulos sin traducción! Dejo de mirar

  78. Shugofa Hamdard
    Shugofa Hamdard
    Aylar önce

    masha Allah such a cute beautiful baby 🥰

  79. Cavit Seyhun
    Cavit Seyhun
    Aylar önce

    ulan hapishaneye girene muhakkak büyük destek geliyor.Cikincada zengin oluyorlar.birde bizmi girsek?acaba gercek hayatta hapis yatanlar bu duruma ne diyorlar,Mehdi kac gün kaldi icerde ?simdi Mehdi ,Baris"in "gercek " hayatini ortaya cikarip Zeynepi kurtarmaya calisacak,,,da peki senin elinden kim kurtaracak,sar basa tekrerdan kamera sar.

  80. Gulnur Bekret
    Gulnur Bekret
    Aylar önce

    Mehti hapise girmeden şahtı... Çıkınca şahmeran oldu 😂

  81. CİM CİK
    CİM CİK
    Aylar önce

    Nuhun başını yicek bu deli cemile

  82. Gulnaz Aliyeva
    Gulnaz Aliyeva
    Aylar önce

    Neden bu Zeliha hanimin ne olusunden ne dirisinden bir haber yok?

  83. Munise Manas
    Munise Manas
    Aylar önce

    Nuhta herşeyden şikayetçi sanki gidicek evi var da ev begenmiyo

  84. Ravil Rehimli
    Ravil Rehimli
    Aylar önce

    Bu dızıde nermın benım pisqolijimi pozuyor

  85. Verora Meshau
    Verora Meshau
    Aylar önce

    Si eshte e mundur ti thote kunata kunates qe vellai yt nuk po fle me mua po mortja ku eshte te te haje e mos te te lere 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮

  86. Sekine Imaneliyeva
    Sekine Imaneliyeva
    Aylar önce

    Bu nasıl bi Mehtidir arkadaş

  87. Verora Meshau
    Verora Meshau
    Aylar önce

    Amaja qime kuqit ka zbrit nga marsi dhe nuk po ambjentohet ne tok 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱

  88. Verora Meshau
    Verora Meshau
    Aylar önce

    Moj dashnorja e Mehmeti kur ai con nePermend qe ka patur alamet Zenep ty nuk te llogarite je thjeshte per te rritur vajzen 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮

  89. Verora Meshau
    Verora Meshau
    Aylar önce

    Etem mama ti nuk mund te jeshe je shume e ashPer dhe e njeaneshme moj te dalshin trute 😡😡😡😡😡😡😡😡😡🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮

  90. Verora Meshau
    Verora Meshau
    Aylar önce

    Baris e di si dukesh simacok me cizme more te rafte pika 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😳🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱

  91. Serap ULUŞAN
    Serap ULUŞAN
    Aylar önce

    Sırf Sultan Hanım için izliyorum bu diziyi

  92. Elif Efe
    Elif Efe
    Aylar önce

    Mehti sac ekdirmiş bi benmi farkettim😁

  93. Zeynep Apahan
    Zeynep Apahan
    Aylar önce

    Cemile Mehdi dedikçe verem oluyorum ya Sankı onun hiç hayatı yok

  94. Melis Dme
    Melis Dme
    Aylar önce

    Sakinenin suratini görmek istemiyorum artik

  95. Magnesia .productions
    Magnesia .productions
    Aylar önce

    Şu koruma sahnesını acayıp abartmışlar daha çok komedı gıbı olmuş

  96. Deniz H-zade
    Deniz H-zade
    Aylar önce

    Sakine cokk hakszzz... Nermin bir yerde yasayalim diyor sakine gitmiyor nede kalmiyor

  97. Seyhan Baykan
    Seyhan Baykan
    Aylar önce

    Cemileyi bir kaşık suda değil iğne ucu kadar olan suda bile boğarım.

  98. Shakir Asadov
    Shakir Asadov
    Aylar önce

    Cemile Mehdinin karisini bile koymur ona yaxin olsun.Sanki ger kesi kisqanir

  99. Yusuf Simsek
    Yusuf Simsek
    Aylar önce

    Mehtinin adamlari zeynebin uz anesini yok etsinler

  100. Ulziyra Azerbaeva
    Ulziyra Azerbaeva
    Aylar önce

    Sultan hanimi çok seviyorum ya .Sultan hanimdaki neşenin yarisi bende olsaydi yaa😊😊😊😘